loading...
ار ام کلاب
آخرین ارسال های انجمن
علی آقایاری بازدید : 33 شنبه 1394/01/29 نظرات (0)

مرجع خبری 7رئال مادرید7:تونی کروس ، هافبک آلمانی رئال مادرید در مورد آخرین شرایط این تیم صحبت کرد.

دربی چمپیونزلیگ :” می توانستیم اتلتیکو را شکست بدهیم. آنها بی لیاقت نبودند اما باید شرایط را بررسی کرد. 0-0 نتیجه خطرناکی با احتساب گل زده در خارج از خانه است.”

http://parsiup.com/files/139401/5f067cc45ee99cdc9ee7e806335bc42a.jpg

آینده:” برنامه من این است که در رئال مادرید بمانم. قرارداد پنج ساله امضا کرده ام. در مادرید خیلی راحت هستم. امید بسیار زیادی دارم. خوشحالم که روزی سه مصاحبه نمی کنم. عاشق استراحت کردن کنار خانواده ام هستم. این جا در دفتر باشگاه و درون سازمان رئال همه چیز برایم راحت است. به بازگشت به خانه امیدوار هستم. فاصه ای که در آلمان تا محل باشگاه وجود دارد در این جا نیست. در مورد من تیترهای زیادی وجود دارند. دوست ندارم به جشن بروم. بودن در کنار خانواده را ترجیح می هم. این که بقیه چه فکری در موردم می کنند برایم مهم نیست.”

احتیاط :” مهم این است که در مورد برخی مسائل احتیاط داشته باشی . نمی گویم که سالم ترین ورزشکار موجود هستم. آن چه که مردم در موردم فکر می کنند برایم مهم نیست.”

کریستیانو :” کریستیانو دیوانه فوتبال است و باید این را گفت. اگر بتوانم در پارتی هایش جا پیدا کنم خیلی خوب می شود (می خندد). او هر روز تمرین می کند تا بهتر شود. او کیفیت بی نظیری دارد.”

جشن تولد رونالدو :” حجضور نداشتم. او مرا دو روز زودتر دعوت کرده بود و گفتم :” می دانی که مقابل اتلتیکو بازی داریم و بعدش آسان نیست. بهتر بود که بعد از بازی خانگی مقابل ختافه جشن می گرفتی!” شوخی را گرفت و خندید. آن روز 4-0 باختیم. نمی گویم که باید جشن را کنسل می کرد. مشکل وبد که جشن دویست نفری را ظرف دو ساعت لغو کند. مشکل بود که به بچه ها بگوید که نیایند. من ترجیح دادم که حضور نیابم. می دانستم اگر دو ، سه قدم بردارم در اسپانیا چه برخوردی با من خواهد شد. ترجیح دادم که پس از شکست 4-0 مقابل تیم همشهری به جشن نروم.”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عشق يعنی ستاره های آسمان،كهكشان های بی پايان،عشق يعنی گل های زيبای رونالدو،يعنی پاس های بنزما،عشق يعنی دفاع په په،يعني حركات کارلتو،عشق يعنی كهكشان من،يعنی تيم مادريد من... Hala Madrid
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب راهستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7204
  • کل نظرات : 2798
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 3912
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 83
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,082
  • بازدید ماه : 4,163
  • بازدید سال : 29,868
  • بازدید کلی : 1,598,808