loading...
ار ام کلاب
آخرین ارسال های انجمن
علی آقایاری بازدید : 37 پنجشنبه 1394/01/20 نظرات (0)

مرجع خبری 7رئال مادرید7:مهاجم پرتغالی پس از برخورد با آنتونیو آمایا، در محوطه ی جریمه رایو زمین خورد و داور، این حرکت را دایو تشخیص داد و او را با کارت زرد جریمه کرد. با وجود اینکه رونالدو سیصدمین گلش برای رئال را شب گذشته به ثمر رساند، ولی کارت زرد و محرومیتش از بازی بعد، به شدت مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

http://8pic.ir/images/xiqrdqdglgncy616g4d8.jpg

آنچلوتی در این باره گفت:" به داور گفتم که فکر می‌کنم در آن صحنه پنالتی ندادن به ما و کارت زرد دادن به رونالدو باورنکردنی بوده است."

آنچلوتی درباره ترجیح خامس به ایسکو گفت:" انتخاب خامس به جای ایسکو، قطعا به خاطر شرایط این بازی خاص بود. فکر می‌کنم خامس بیشتر در اختیار تیم باشد ولی هر بازی ترکیبی متفاوت استفاده خواهیم کرد."

کارلتو درباره عملکرد شاگردانش گفت:" بین دو نیمه به بازیکنان گفتم که فشار بیشتری به حریف بیاورند. در نیمه اول برنامه تیم همین کار بود ولی خوب انجام نشد. عملکردمان در نیمه دوم عالی بود. خوب بازی کردیم و فکر می‌کنم شایسته پیروزی بودیم. خیلی خوشحالم. از عملکرد تیم در نیمه دوم بسیار راضی هستم. روحیه خوبی نشان دادیم و خیلی خوب بازی کردیم.جنگندی تیم بالا بود، مخصوصا در درگیری های فیزیکی. چیز دیگری از تیم نمی‌خواهم."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عشق يعنی ستاره های آسمان،كهكشان های بی پايان،عشق يعنی گل های زيبای رونالدو،يعنی پاس های بنزما،عشق يعنی دفاع په په،يعني حركات کارلتو،عشق يعنی كهكشان من،يعنی تيم مادريد من... Hala Madrid
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب راهستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7204
  • کل نظرات : 2798
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 3912
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 50
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 231
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,013
  • بازدید ماه : 4,094
  • بازدید سال : 29,799
  • بازدید کلی : 1,598,739