loading...
ار ام کلاب
آخرین ارسال های انجمن
علی آقایاری بازدید : 48 جمعه 1393/12/01 نظرات (0)

مرجع خبری 7رئال مادرید7:کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال در مصاحبه با نشریه فرانسوی فوتره کوچ در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

اهمیت فشار روی مربیان:”یک مربی باید با فشارهای پرشماری مواجه شود : باشگاه ، رسانه ها ، هواداران ، بازیکنان … خیلی مشکل است که بدانی چه چیزی را مستقیما می توانی تحت کنترل داشته باشیم. رسانه ها و هواداران چندان روی کارت تاثیری ندارند.”

اهمیت بازیکنان :” نیروی یک مربی به بازیکنانش است. همه در یک مسیر هستند. هر کسی در درون کارش انگیزه های شخصی خود را دارد اما مهم است که بتوان همه خواسته های فردی را به یک عزم تیمی مرتبط ساخت. فشار هرگز نکران کننده نیست.”

 

پیروزی ، یک هدف:” هر جایی بروی نتیجه از همه چیز مهمتر است. پیروزی ها ، جامها یا ثبات مهم هستند اما همیشه نتایج هستند که باقی می مانند. باشگاه ها نیز همیشه توقع بالایی دارند.”

 

نقش تاریخچه یک باشگه در کار یک مربی:” در رئال مادرید مثل میلان فوتبال به صورت سنتی و تاریخی وجود داشته و بازی زیبا مهم است. در باشگاه های دیگر شاید طور دیگری باشد اما باید به هویت باشگاه ها احترام گذاشت.”

 

کار آرام در والدبباس :” بحث راز نیست ، بلکه باید آرامش داشته باشیم. در محل مقدسی مثل رختکن هیچ کس حق ندارد که وارد شود و باید تنها باشیم.”

قدرت های یک مربی :” یک مربی قدرت های زیادی دارد. می تواند تمرین را مثلا پنج صبح برگزار کند. اما من کارم بر اساس قدرتنمایی نیست. بازیکنانم شخصیت و ایده های خودشان را دارند و من دوست دارم که با آنها صحبت کنم و با آنها صادق باشم. اگر پیرلو در میلان در پست هافبک دفاعی بازی کرده است به این خاطر است که مرا درک می کرده است و می دانستم که انگیزه اش را دارد.”

 

کار کردن با ستاره ها :” کار کردن با ایبراهیموویچ که سالی 40 گل می زد یا رونالدو که 50 گل می زند یک فشار نیست. این از خوش شانسی است. با چنین بازیکنانی یک مربی مشکلی نمخواهد داشت. فقط باید کمترین اثر ممکن را بگذاری و اجازه بازی بدهی.”

 

هدایت زیدان :” در ابتدا در دوران فوتبالم همیشه می خواستم که یک بازی منظم و دقیق را ایجاد کنم اما وقتی مربی زیدان شدم فهمیدم که نیازی نیست که همیشه یک سبک از بازی را داشته باشی . با آن تجربه درک کردم که بازیکنان باید جایی بازی کنند که خودشان دوست دارند.”

 

کار انگیزشی :” باید به بازیکنان انگیزه داد تا تمرین کنند و مفید باشند چرا که اگر ت خوب تمرین نکنند ممکن است که روی کل تیم اثر منفی بگذارد. فشار بزرگ این است که همه را با انگیزه نگه درای. یک زندگی بی فشار بی انگیزه خواهد بود .در این کار ، فشار آوردن مثل بنزین برای خودروست و باعث می شود به جلو بروی.”

 

اهمیت دوری به موقع از فوتبال :” من روان شناس نیستم اما تجربه این سالها به من کمک می کند که شرایط مشکل را کنترل کنم. باید به خوبی زمان استراحت را مدیریت کرد. در خانه باید بدانی که چگونه به چیزهای دیگری فکر کنی ، به رستوران بروی ، به همسرت برسی ، به سینما بروی …”

کمک پسرش:” همه کسانی که در کنار من کار می کنند را به خوبی می شناسم. پسرم دیوید با مربی بدنسازم کار می کند که 20 سال این جا بوده است. مربی بدنساز باید خیلی قابل اعتماد باشد. اعتماد به کاردم خیلی مهم است.”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عشق يعنی ستاره های آسمان،كهكشان های بی پايان،عشق يعنی گل های زيبای رونالدو،يعنی پاس های بنزما،عشق يعنی دفاع په په،يعني حركات کارلتو،عشق يعنی كهكشان من،يعنی تيم مادريد من... Hala Madrid
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب راهستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7204
  • کل نظرات : 2798
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 3912
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 57
  • بازدید امروز : 226
  • باردید دیروز : 178
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 994
  • بازدید ماه : 4,075
  • بازدید سال : 29,780
  • بازدید کلی : 1,598,720