loading...
ار ام کلاب
آخرین ارسال های انجمن
علی آقایاری بازدید : 41 سه شنبه 1393/09/18 نظرات (0)

lv[u ofvd 7vmhg lhnvdn7:اکنون بازیکنان تیم کروزیرو بعد از کسب پیروزی 2-1 در آخرین دیدار فصل 2014 مقابل فلومیننزه، به دنبال استراحتی خوب هستند. لوکاس سیلوا هم مشتاق بود تا تعطیلات خود را در کنار خانواده اش آغاز کند اما AS پیش از آن مصاحبه ای با وی صورت داده است.

حال حاضر: "من واقعاً از آنچه که در زندگی ام اتفاق می افتد، خوشحالم - قهرمانی در لیگ برزیل به مدت دو سال پیاپی برای کسی در سن و سال من فوق العاده است. خیلی خوشحالم. احساس می کنم که به عنوان بازیکن تکامل یافته ام و توانسته ام تا همراه این باشگاه تاریخ سازی کنم."

مسیر: "همه چیز خیلی سریع اتفاق افتاد - من حتی نمی توانستم یک درصد اتفاقاتی که رخ داده است را تصور کنم. فقط می توانم به خاطر تمام این لحظاتی که سپری می کنم، خدا را شکر کنم. من از شهر کوچکی در گویاس آمدم، به گویانیا رفتم و حالا اینجا در بلو هوریزنته هستم و مردم زیادی مرا می شناسند."

شانس پیوستن به رئال مادرید: "من واقعاً از این اخبار خوشحالم و کاملاً شگفت زده شده ام. این بدان معنی است که تمام سخت کوشی های شما تنها در برزیل ارزش ندارد، بلکه وسعت بیشتری پیدا کرده است. این تنها گمانه زنی است اما اگر واقعاً چنین اتفاقی رخ دهد، برای خانواده ام به شدت مهم خواهد بود چرا که ما از گویاس مرکزی آمده ایم - شهر کوچکی که مردم من و خانواده ام را به خوبی می شناسند. این مثل تحقق یک رؤیا خواهد بود، و برای هرکس می تواند یک انتقال مناسب باشد؛ شاید حالا زمانش رسیده که الطاف و نعمت های خانواده ام را جبران کنم."

آیا در مورد شهر مادرید چیز های زیادی می دانید؟ "من یک بار در اسپانیا بوده ام - اما نه در مادرید. به من گفته اند که شهر بسیار زیبایی است اما تمام چیزی که می دانم مربوط به چیزهایی است که در تلویزیون دیده ام. من تنها یک بار در بارسلونا بوده ام، که همراه با تیم ملی زیر 20 ساله ها بوده است."

کریستیانو رونالدو: "من از وقتی بچه بودم بازی های او را دنبال کرده ام - از وقتی که در منچستر یونایتد بود و حالا، از وقتی به رئال مادرید پیوسته است حتی بیشتر دنبالش می کنم. او همچنان بهتر و بهتر می شود - و تاریخ سازی می کند. من هرگز نمی توانستم تصور کنم، حتی برای یک لحظه، که ممکن است روزی شانس بازی در کنار او را به دست آورم - این ممکن است اتفاق بیفتد و رؤیایی خواهد بود. من از وقتی که یک پسر بچه بودم رؤیا ها و آرزو های زیادی داشتم. نمی توانستم تصور کنم که چنین چیزهایی به این سرعت برایم اتفاق بیفتد و به این زودی به اهدافم برسم. به خاطر چیزهایی که تجربه می کنم، شاکر خدا هستم و بازی کردن در اروپا رؤیای دیگری خواهد بود که به حقیقت می پیوندد."

یادگیری زبان: "من برخی کلمات اسپانیایی را می دانم: “muy bien, tranquilo...”. می توانم با برخی از بازیکنان خارجی که می شناسم تمرین کردن را آغاز کنم اما نمی خواهم برای خود امید بسازم چرا که هنوز نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد."

آرزوی سال جدید: "من فقط امیدوارم که حتی بهتر از سال 2014 باشد، سالی سرشار از پیروزی ها، گل های متعدد، و البته عناوین قهرمانی زیاد."

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
عشق يعنی ستاره های آسمان،كهكشان های بی پايان،عشق يعنی گل های زيبای رونالدو،يعنی پاس های بنزما،عشق يعنی دفاع په په،يعني حركات کارلتو،عشق يعنی كهكشان من،يعنی تيم مادريد من... Hala Madrid
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    از قالب راهستید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7204
  • کل نظرات : 2798
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3912
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 92
  • بازدید امروز : 111
  • باردید دیروز : 246
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 357
  • بازدید ماه : 5,050
  • بازدید سال : 30,755
  • بازدید کلی : 1,599,695